۱۳۸۸ خرداد ۲, شنبه

تذکرات

دوستان ! عزیزان ! باسوادان ! خوانندگان مهربان !
به جان خودم می‌دونم استوره و ارستو و افلاتون و امپراتور و ... با " ط" مینویسن . ولی اشتباه می‌کنن باید با " ت " بنویسن . اینجا
بازم به جان خودم به اندازه‌ی همتون در مورد خط و زبان فارسی و املای درست واژگان فکر می‌کنم . خواهش می‌کنم دیگه موضوع رو تذکر ندید .
الهی من قربون اون نظراتتون برم ، وقتی نظر یه پستی رو می‌بندم معنی‌اش اینه که نمی‌خوام کسی در موردش نظر بده . آخه چرا تو پستای دیگه نظر می‌ذارید ؟ !!! یعنی من حق ندارم توی وبلاگ خودم چیزی بنویسم که مربوط به خودم باشه و دوست نداشته باشم کسی در موردش نظر بده ؟
باور کنید مخاطب عاشقانه‌ها ، شخصا نظرش رو بهم می‌گه و دل‌نوشت‌ها هم احساساتی هستن که ممکنه دو دقیقه دیگه نباشن . فقط ثبتشون می‌کنم که یادم نره .
پی‌نوشت : موهای یه نقطه‌ای از شگفت ، به سان "جودی آبوت " شده است .