۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

نامه سرگشاده فرزند هاشمي به احمدي نژاد

آقاي احمدي‌نژاد جنابعالي براي عوام فريبي مي‌گویيد آقاي هاشمي اشرافي‌گري را در حاكميت رواج داد. آيا شما زماني كه در كنار ايشان، حكم استانداري گرفتيد، اين اشرافي‌گري را حس نمي‌كرديد و اكنون پيدا شده است؟ چطور در آن موقع به مجيزگويي مي‌پرداختيد و مي‌گفتيد نام هاشمي در تاريخ ايران مي‌درخشد و اكنون هتاكي مي‌كنيد؟ زيرا كه متوجه شده‌ايد، اقبال مردم به رقيب شما است و عطش بي‌حد به قدرت، عوام فريبي به هر قيمت ممكن را برايتان موجه ساخته است!
...
اگر مرا به عنوان مفسد مي‌شناختيد، چرا در دو سالي كه شهردار تهران بوديد و من مديرعامل مترو بودم و سه معاون شما (بهبهاني، سعيدلو و علي‌آبادي) عضو هيات مديره مترو بودند، با من برخورد نكرديد. بلافاصله بعد از انتخابات نيز استعفا دادم، اما نپذيرفتيد. چرا در طول چهار سالي كه رئيس‌جمهوريد، هيچ اقدامي نكرديد و مدارك خود را به دستگاه قضائي نداديد.

۳ نظر:

  1. دم شما هم گرم ..

    پاسخحذف
  2. من اگر جای مشاورای کروبی بودم بهش می گفتم از همین در و با استفاده از ابزار خود احمدی نژاد وارد گود بشه... یعنی ارتباط نزدیک هاشمی با خمینی و خامنه ای و بیان این نکته زیر سوال بردن هاشمی که دست راست امام بود، یعنی زیر سوال بردن امام و انقلاب و همه چیز...

    فقط یه کم هوچی گری لازم داشت که در توان کروبی بود.. نمی دونم چرا اینکار رو نکرد...

    پاسخحذف

بوگو، خجالت نکش ...