۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

Donot say ENSHALLAH!

ای نهیلیست‌های کافر ! از واژگانی چون ماشاالله ، ان‌شاالله و ... استفاده نکنید ؛ چراکه از راه‌های جلوگیری ورود شرک خفی در دل انسان مومن است .
پی‌نوشت : با تشکر از مولانا !

۵ نظر:

  1. اول برم ببینم مولانا چی چی گفته!

    پاسخحذف
  2. مولانا: سلام . من هیچ تهمتی مبنی بر کافر بودن به هیچ احدی نزده ام. شما را هم به عنوان یک نویسنده و اندیشمند می شناسم. در نقد مطالب که عموما مورد علاقه من است با استفاده از فرمایشات شما شیوه و تفکر نهیلیسمی تجلی دارد این به خود شما مربوط است و نوشته های شما و البته بنده هرگز کسی را از گفتن کلمات خوبی مثل ایشالا و ماشالا منع نکرده ام .نمی دانم چه فکری کردید اما زود قضاوت نمودید و کمی هم بی دقتی به خرج دادید. اعلام می کنم تمام وب هایی را که سر می زنم و نظر می دهم مورد علاقه من هستند و از مطالبشان بهره فکری برده و به نویسنده های آن ها احترام می گذارم. حتی شما دوست یه نقطه ای.
    تبصره: وب هایی را که وقت دیدنشان را نداشته ام هم خوب می پندارم.
    در کل منم همون مشکل مثبت اندیشی هدا را دارم.
    نتیجه: به هم اعتماد کنیم.

    پاسخحذف
  3. مولانا:سلام . ‌نهيليسم يك مكتب است. من به همه كساني كه پايبند به اعتقادي هستند احترام مي گذارم حتي اگر آن اعتقاد خلاف عقيده من باشد. نهيليسم مكتبي است كه در كشور ما ناشناخته مانده. مگر به صادق هدايت نسبت نهيليست ندادند؟اما او حتي در اين مكتب خوش درخشيد و در زماني كه جهل بر افكار مردم حاكم بود صادق به هدايت پرداخت و ادبيات اين مرز و بوم را با نوشته هايي مثل علويه خانم و ولنگاري، نيرنگستان و... از تير رس خرافات و جهل دور كرد. هم او كتابي به نام علايم ظهور را نوشت. صادق مردي با عتقاد راسخ بودكه در ابتداي كتاب خام‌گياه‌خواري با احترام از مردي به نام علي ابن ابي طالب به عنوان فردي كه لب به گوشت نمي زد ياد مي كند. نهيليست‌ها بي دين و كافر نيستند. آن ها پوچي برخي از مفاهيم تو خالي را نمايان مي كنند.بنده با توجه به آثار نوشتاري شما كه بيشتر در حالت ايهام به كار مي رود و اشاره به آِنده اي مبهم مي كند،عرض كردم شما داراي افكار نهيليستي هستي و منظورم اتفاقا اين بود كه نگاه عميق ولي از زاويه خاص به مسايل داري.
    خيلي متاسفم كه ما مردم با دردي مشترك هنوز نتوانسته ايم به زباني مشترك برسيم.
    نهيليست توهين نيست.
    موفق باشيداما متعصب نباشيد.

    پاسخحذف
  4. bah bah inja ham hesabi sabz shod ke! 1 chan vaght nabudam hame hesabi neveshtido hesabi sabz shodid ;)
    sharmande english minvisam keyboard moshkel dare va inke kamkarie maro bebakhshid sar sholughe vali mikhunimo hal mikonim :)

    پاسخحذف
  5. برات یه رای دادم که حماسه ساخته باشم. برو حال کن. اینقدم نهیلیسم نباش. زشته. اینهمه بهت گفتم اسرار ازلو فاش نکن سرو کلشون پیدا میشه. گوش ندادی. با این مولانا حال کردم. روشن فکرتر از اون مولاناست. منم میخام برم نهیلیسم بشم.


    ما هر قد بگیم این کامنت دونی تو درست کن. شما هی گوش نکن. بگیر نگیرش زیاده. بعضی وقتا میاد خیلی وقتا هم نمیاد

    در ضمن من خودم تاحالا طریق مصرفشو بلد نبودم مصرف هم نکردم! شما چطور؟

    پاسخحذف

بوگو، خجالت نکش ...